18 Mayıs 2012 Cuma

be a narcissist.



şimdi şöyle ki, kendini savunmasız bir peri boku zanneden bazı kızlarımız var ve biz onlardan pek hoşlanmıyoruz. ya da erotizmin doruklarında yaşadığı izlenimi uyandırmaya çalışırcasına tavırlar sergileyen sevgili kardeşlerimizden de pek tat aldığımız söylenemez. eylül üstadımın da beyan ettiği üzere; "bir pınçık iltifat, övülmek ve beğenilmek uğruna beyni sikişen" arkadaşlarımız var, görüyoruz. mesela yağmurda sırılsıklam olmuş, sıçana dönmüş ama hala gözlerini bayıltıp dudaklarını aralayarak pozlar veriyor. "hey erkekler, bakın seksi ve güzelim, fark edin beni" diyor adeta. şimdi nasıl desem...azıcık güzel olsan belki işe yarardı ama güzel de değilsin be minnoşum. bu kendini beğendirtme işiyle kafayı yemeden önce aç bi liv tyler olsun, bi kate winslet olsun bunların resimlerine filan bak. sen seksi ve savunmasız bi tavşan değilsin ki ismail, ay neler diyorum, ismail diyorum, ters şey yaptı bende.
amacım aşağılamak elbette, yoksa neden böyle sağduyulu bir yazı yazayım, toplumsal hizmetlerin şahını sunuyorum, dışardan nasıl göründüğünüzü söylüyorum: "bence çok güzelim" temalı fotoğraflarınızdan kusmak üzereyim. ayrıca bu teşhircilik neden? o götün o göbeğin ne işi var ekranlarımızda? güzel vücut-kötü vücut fark etmiyor, birer parça et olmaktan öteye geçemiyorlar ve siz ısrarla, aç gözlerle beğenilmeyi istiyorsunuz.
bugünlük hakaretlerim bu kadar, şimdi lütfen sakince kalk, aynanın önüne git ve ömrünün geri kalanını orada tamamla,  hadi artık, bize de malzeme verme artık, hadi.

2 yorum:

  1. benim adıma konuşarak hata yapmışsın, ben hepsini çok seviyorum bu kızların. bazı fotoğraflarını kaydediyorum onlar için özel açtığım klasörüme. klasörüm de kendi altında başlıklara ayrılıyor. gotik attention whore'lar favorim mesela, özel fetiş alanım, onları ayrıca biriktiriyorum. bir de elbette sanatsal attention whore'larım var, sergilerden çekilmiş fotoğraflarını topluyorum, hem sergilerden, resimlerden soğuyorum, hem kızlardan, insanlardan soğuyorum. yani hepsi ayrı, hepsi özel, hepsi çocuğum gibiler :..)

    YanıtlaSil
  2. doğanın bebeğiyim attention whoreları da unutmamak lazım!

    YanıtlaSil